• 8.303.844 stemmen

The Summer of Massacre (2011)

Horror / Thriller | 98 minuten

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Joe Castro

Met onder meer: Brinke Stevens, Nick Principe, Cleve Hall

IMDb beoordeling: 2,8 (313)

Plot The Summer of Massacre

Deze eerste Slasher Anthologie presenteert 8 moordenaars in 5 met bloed overgoten verhalen. Een brute gewelddadige aanval verandert Chris is een moorddadige man met slechts één missie: wraak. In het tweede verhaal vecht een gehandicapt meisje voor haar leven wanneer haar knappe zus het op haar heeft voorzien. 36 jaar na de verkrachting van Jesse's moeder is hij uit op wraak op zijn biologische vader. Een groep Christelijke jongeren worden te grazen genomen door een lokale legende. Drie legendarische killers terroriseren Los Angeles, iedere onschuldige ziel zal het ontgelden op weg naar hun grote plan.

avatar van 606

Ik wist niet dat de broer van Fidel Castro regisseur was.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Wilt zichzelf een beetje een status aanmeten door zich in rijtjes te scharen met gore-meesters van het kaliber Ittenbach. Trailer is tof, maar uit vele commentaren is op te merken dat het veel te CGI-gericht is, waardoor het zichzelf tekort doet.

avatar van 606

Tonypulp schreef:

Klopt je ziet goed dat het computer werk is, maar goed zal het toch maar eens checken.

avatar van Noodless

Noodless

Te fake !

De gore komt echt niet goed over omdat het teveel computer gericht is. Daardoor zien vele bloederige scènes te gemaakt uit. Sommige beelden komen zelfs irritant over.

Neemt niet weg dat er wel heel wat zien valt op gebied van gewelddadige scènes.

Maar voor mij werkt dit niet echt.

Het verhaal rond de gehandicapte en het verhaal met de lokale legende valt nog wel mee voor dit genre. De andere verhalen stellen niks voor. Op zich geen probleem, wat dit kan je wel verwachten bij zo'n filmpje. 2/10