Like Water (2011)

Alternatieve titel: Anderson Silva: Like Water

Documentaire

geregisseerd door Pablo Croce
met Anderson Silva, Jose Aldo en Junior Dos Santos

Om in de meest brute - en vaak ook meest onbegrepen - sport ter wereld kampioen te worden, is meer nodig dan alleen maar bloed, zweet en tranen. Het gaat hier om 'ultimate fighting', een mix van verschillende vechtstijlen. 'Like Water' volgt de middengewicht ultimate fighter Anderson Silva, terwijl hij zich voorbereidt om zijn vierjarige kroon als ongeslagen koning in deze sport te vieren met een twaalfde overwinning in het Ultimate Fighting Championship. Met intieme toegang tot de wereld van Silva en diens intensieve trainingen.

Anderson Silva .