Le Journal Érotique d'un Bûcheron (1974)

Alternatieve titels: Hoe Heter Hoe Beter | Erotic Diary of a Lumberjack

Frankrijk
Komedie / Erotiek

geregisseerd door Jean-Marie Pallardy
met Jean-Marie Pallardy, Willeke van Ammelrooy en Claudine Beccarie

Professor Muller staat op het punt de Nobelprijs te ontvangen, maar vlucht naar het platteland. Om volledig van de geneugten van de natuur te genieten gaat hij naar een klein dorpje, dat een openluchtbordeel is geworden. Hij maakt kennis met een groep houthakkers die met een ander bijltje hakken dan van hen verwacht mag worden. De overheid zendt agenten achter hem aan, om de professor met zijn nieuwe activiteiten te laten stoppen; een Nobelprijswinnaar die zich uitgeeft als pooier is geen goed nieuws...

Alsnog toegevoegd omdat er 2 erotische films met Willeke van Ammelrooy, allebei geregisseerd door Jean-Marie Pallardy, door elkaar waren gehaald.
Dit is de andere film: Règlements de Femmes OQ Corral (1974)

Journal érotique d'un bûcheron - Vidéo Dailymotion