The Rangers Step In (1937)

Alternatieve titel: The Ranger Steps In

Western

geregisseerd door Spencer Gordon Bennet
met Robert Allen, Eleanor Stewart en John Merton

Tom Martin heeft zijn zinnen gezet op de ranch van Jed Warren omdat hij weet dat hij de grond voor een flinke prijs kan verkopen aan de spoorwegmaatschappij. Martin zorgt ervoor dat de oude vete tussen de ranchers Warren en Allen weer oplaait om zijn plan te laten slagen. Hij steelt het vee van Warren, verandert het brandmerk en zet het vee tussen de kudde van Allen. Texas Ranger Bob Allen is familie van de rancher Allen, maar verliefd op de dochter van Jed Warren. Thomas, kapitein van de Rangers, verbiedt Bob om zich met het conflict te bemoeien, waarop Bob ontslag neemt en zelf op onderzoek uit gaat.