Running from Crazy (2013)

Documentaire / Drama

geregisseerd door Barbara Kopple
met Langley Hemingway, Mariel Hemingway en Bobby Williams

In deze documentaire wordt het persoonlijke leven van het model en de actrice Mariel Hemingway gevolgd. Zij is de kleindochter van Ernest Hemingway. Mariel streeft naar meer inzicht in de familiegeschiedenis vol zelfmoorden en psychische stoornissen. Door middel van archiefbeelden van de drie Hemingway-zussen en intieme momenten met Mariel zelf, komt het opmerkelijke en vaak hartverscheurende verhaal van de Hemingway-erfenis aan bod. Door dit alles, vindt Mariel een manier om zichzelf en haar dochters een zelfde lot te besparen.