The Old Swimmin' Hole (1940)

1 stem

geregisseerd door Robert F. McGowan
met Marcia Mae Jones, Jackie Moran en Leatrice Joy

De tiener Betty Elliott heeft besloten om de zaken van haar vader Doc Elliott over te nemen. Ze vindt dat haar vader moet trouwen met de weduwe Julie Carter, de moeder van haar vriend Chris Carter. Doc is een echte vriend en vader voor Chris, die onder zijn leiding heeft geleerd om zorg te dragen voor alle zieke dieren in de stad. Geldgebrek bij Julie zorgt ervoor dat haar zoon Chris de middelbare school niet kan afmaken en een medische vervolgopleiding is helemaal uitgesloten. Rijke opa Harper, die een hekel heeft aan Julie, stuurt zijn advocaat Baker naar haar om te vertellen dat Jimmy al zijn dromen kan waarmaken wanneer ze de voogdij over haar zoon opgeeft.