ad

Genre: Thriller

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Greg White

Met onder meer: Peter Stebbings, Sarah Manninen, Al Sapienza

IMDb beoordeling: 4,9 (294)

Releasedatum: 15 april 2013

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Over Separation

"A young couple moves their struggling family to a small town, where a mysterious neighbor becomes a threat to their very existence."

Jack en Liz hebben er moeite mee om hun gezin bijeen te houden. Ze zijn pasgeleden in het dorpje Hemlock Lake gaan wonen en hopen dat hun relatie daardoor beter wordt. Helaas blijkt het in het dorpje toch niet zo rustig te zijn als ze dachten. Het gezin valt namelijk ten prooi aan een mysterieuze lokale bewoner, die het gezin uit elkaar wil halen.

avatar van Martxela

Martxela

Rare film. Bijzondere stijl van filmen waar je van moet houden. Eerste gedeelte was goed te volgen, maar het laatste half uur vond ik een enorme verwarrende aaneenschakeling die niet echt eits verklaarde. Jammer dat dit soort films je altijd het spoor geheel bijster laten raken op het moment dat ze pogingen gaan doen 'het uit te leggen'. En dan weer die standaar laatste scene, voor een (in ieder geval niet door mij) gewenste sequel. Nope, dit was het niet.