Playoff (2011)

Duitsland / Frankrijk / Israël

geregisseerd door Eran Riklis
met Danny Huston, Amira Casar en Max Riemelt

Eind jaren 70 wordt basketbalcoach Max Stoller uitgeroepen tot nationale held van Israël wanneer het team Maccabi Tel Aviv onder zijn leiding Europees kampioen wordt. Het is één van de eerste en grootste internationale sportsuccessen van Israël. Maar al gauw wordt Max gezien als nationale verrader, wanneer hij tegen alle verwachtingen in het West-Duitse basketbalteam gaat coachen. Zijn taak is dit hopeloze team ook tot Europees kampioen maken.

Aangekocht door Cinéart.
Nederlandse release: TBA.