Every Afternoon (1974)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Erotiek

geregisseerd door Joseph W. Sarno
met Christina Lindberg, Cia Löwgren en Diana Dors

De sadistische Madam Margareta doet dienst als gastvrouw bij seksvoorstellingen in een bordeel, waar ook haar nichtjes Susanna en Karen werken. Karen ontmoet een rijke man en besluit ervandoor te gaan. Susanna wordt verliefd op een bagagemedewerker van het vliegveld, maar beiden liegen elkaar voor...

Een uitstekende romdram met borsten.

Verkeerd etiket.
Hoewel de moviemeter omschrijving anders doet vermoeden is dit geen slechte film. Het heeft alleen het verkeerde etiketje opgeplakt gekregen. liefhebbers van softporno zullen teleurgesteld zijn en liefhebbers van een romantisch drama zullen deze film onterecht mijden door het verkeerde etiketje.

Bitterzoet.
De film switcht steeds tussen 2 locaties. De zoete romantische wandelingen en het steeds bitterder dagelijks leven van beide hoofdpersonen. Het is slechts een kwestie van tijd tot beide werelden in elkaar klappen.

functioneele erotiek.
De erotische scenes in het bordeel zijn met een grote knipoog of om het drama te versterken.

Puntje erbij als aanmoediging.