The Man from Hell (1934)

Western

geregisseerd door Lewis D. Collins
met Reb Russell, Fred Kohler en Ann D'Arcy

Clint Mason wordt vrijgelaten na drie jaren van gevangenschap voor een misdaad die hij niet heeft gepleegd. Bij zijn terugkeer in de maatschappij ontdekt hij dat zijn voormalige vriendin op het punt staat te gaan trouwen met Anse McCloud. Hij verdenkt McCloud er van dezelfde persoon te zijn die gezocht wordt voor moord en uit dezelfde gevangenis is ontsnapt als waar Mason zat. McCloud heeft echter een grote bende achter zich staan en kan rekenen op de hulp van de marshal. Al snel moet Mason vrezen voor zijn leven.