Between Us Girls (1942)

Alternatieve titel: Love and Kisses, Caroline

geregisseerd door Henry Koster
met Diana Barrymore, Robert Cummings en Kay Francis

De ambitieuze jonge actrice Caroline 'Carrie' Bishop en haar manager Mike Kilinsky reizen van Chicago naar Long Island. Carrie gaat daar het nieuwe huis, dat haar moeder Christine 'Chris' Bishop net heeft gekocht, bezoeken. Chris is er niet wanneer Carrie arriveert, maar wel Gallagher, het zwarte schaap van de familie. Gallagher vertelt aan Carrie dat Chris verliefd is op de zeer rijke Steven J. Forbes. Chris bekent Carrie dat ze tegen Steven heeft gelogen over haar eigen leeftijd, en die van haar dochter. Carrie staat erop dat haar moeder deze maskerade vol moet houden. Verwikkelingen kunnen niet uitblijven wanneer Steven met zijn vriend Jimmy Blake op bezoek komt.