Nackt unter Wölfen (1963)

Oost-Duitsland

geregisseerd door Frank Beyer
met Armin Mueller-Stahl, Erwin Geschonneck en Fred Delmare

Film gaat over een groep mensen in een concentratiekamp die een koffer vinden met daarin een joods jongetje. Ze zullen er alles aan doen om het kind verborgen te houden van de Nazi's.

8.7 imdb

avatar van brucecampbell
Dez mag van mij ook op dvd uitkomen!

avatar van Jan met de pet
Goede film, film speelt zich af tegen het einde van de oorlog, gaat natuurlijk om het kind en het overleven nu de geallieerde zo dicht bij zijn, dikke voldoende :3,5