• 8.523.604 stemmen

Geregisseerd door: Kô Nakahira

Met onder meer: Mie Kitahara

Oorspronkelijke taal: Japans

Plot Kurutta Kajitsu

De broers, Natsuhisa en Haruji, gaan naar de kust waar ze met vrienden rondhangen, waterskiën, zwemmen, varen, drinken, roken, vechten en zoveel mogelijk vrouwen proberen te versieren. Ze hebben verder niks te doen dan dit, en klagen over het feit dat er niks interessants te doen is.

imageimageimageimageimageimage

avatar van Hemdale

Hemdale

Verrassend goeie film. Geen groots plot, maar toch een zeer onderhoudende film. Top acteerwerk, visueel prima in orde en gewoon interessant van begin tot eind. En dan het einde wat ook nog eens zeer cool was. 4* krijgt deze film van mij.

BBarbie

Ik verwachtte zoiets als een Japanse versie van “Rebel without a Cause” of “Les Tricheurs”, maar de kern van verhaal gaat eigenlijk over twee broers, die beiden verliefd worden op dezelfde (getrouwde) jonge vrouw. Het laatste gedeelte van de film is daarmee wel onderhoudend, maar wat daaraan voorgaat kon mij in geen enkel opzicht boeien. Het slot is weinig verrassend.
Geen film die lang zal blijven hangen, temeer niet omdat het acteerwerk nogal te wensen overlaat.