Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

The Bargain (1914)

Alternatieve titel: The Two-Gun Man in the Bargain

Western

geregisseerd door Reginald Barker
met William S. Hart, J. Frank Burke en Clara Williams

De bandiet Jim Stokes overvalt een postkoets, maar raakt daarbij gewond. Hij herstelt tijdens zijn verblijf op een ranch en wordt verliefd op de dochter des huizes. Ze trouwen, maar zijn wens om voortaan het rechte pad te bewandelen wordt bemoeilijkt doordat hij herkend wordt wanneer hij gestolen geld wil teruggeven. Hij belandt in de cel en de sheriff verliest vervolgens het gestolen geld aan een roulettetafel.