Thunder Mountain (1935)

Alternatieve titel: Roaring Mountain

Western

geregisseerd door David Howard (I)
met George O'Brien, Barbara Fritchie en Frances Grant

Kal Emerson is, samen met zijn vriend Steve Sloan, op zoek naar goud in Thunder Mountain. Ze worden gefinancierd in hun poging goud te vinden door Sydney Blair en haar vader, nadat Kal Sydney heeft weten te redden van de avances van een dronken goudzoeker. Ze vinden een goudmijn, maar Kal wordt daarbij bedrogen wanneer hij op pad gaat om de mijn te claimen. Wanneer Kal terugkeert naar de mijn, blijkt deze in bezit te zijn genomen door Rand Leavitt en de vrienden van Kal keren zich tegen hem. Dat pikt hij niet en hij gaat de bandieten te lijf.