They Wanted to Marry (1937)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Lew Landers
met Betty Furness, Gordon Jones en E.E. Clive

Jim Tyler, een fotograaf van ‘The Daily Mail’, heeft de bruiloft van Helen, de dochter van de rijke William Grover Hunter, toegewezen gekregen. Jim moet zich echter verstoppen in de kamer van Sheila, de zus van de bruid, wanneer de publiciteitsschuwe William Grover ontdekt dat hij een fotograaf van de krant is. Sheila helpt Jim te ontsnappen en gaat met hem mee naar het hotelappartement van Jims beste vriend. Sheila neemt aan dat het Jims appartement is en bestelt champagne en kaviaar bij de roomservice. Wanneer Jim niet kan betalen, belanden beiden in de gevangenis.