• 8.348.690 stemmen

Actie / Sciencefiction | 88 minuten

Genre: Actie / Sciencefiction

Geregisseerd door: Nathan Ellering en Phillip Ellering

Met onder meer: Joey Brown, Garrett Vander Leun en Nina Brissey

IMDb beoordeling: 2,6 (270)

Plot Lost Woods

Een groepje vrienden besluit om bij elkaar te komen in een bos. Ze hebben het er enorm naar hun zin, totdat één van de vrienden dood aangetroffen wordt. De vrienden denken dat enkele jagers de moordenaars zijn. Ze doen echter de ontdekking dat het eigenlijk een mysterieus wezen is. De vrienden zullen nu moeten vechten om te overleven.

avatar van Fast Eddy

Fast Eddy

Trailer: YouTube - Lost Woods Full Trailer.mov

Ziet er niet echt fantastisch uit.

En het monster, .... gewoon een apenpakje ?

avatar van PEN15

PEN15

Als ik zo'n domme titel als deze zie, dan ga ik me haast afvragen of alle mogelijk bedenkbare titels voor een film aan het opraken zijn. (de mogelijke verklaring waarom er zoveel remakes worden gemaakt)The Lost "Woods"?? Echt waar, jajaja