Sin Reaper 3D (2012)

Duitsland
Horror / Thriller

geregisseerd door Sebastian Bartolitius
met Helen Mutch, Lance Henriksen en Hazuki Kato

Samantha wordt al jarenlang geteisterd door vreselijke visioenen. Ze schakelt de hulp van Dr. Hoffmann in. Hij adviseert haar om af te reizen naar haar geboorteland Duitsland, zodat ze haar verleden kan onderzoeken. Samantha's onderzoek brengt haar naar een klooster. Wanneer een gemaskerde monnik aldaar mensen begint af te slachten, zal Samantha alles op alles moeten zetten om te overleven.

avatar van jeroentjuhhhhh
Just Bridge blijft koning in het uitbrengen van middle of the road horror en beland regelmatig onder de grens van het acceptabele. Nu zijn de Duitse horror releases zelden een garantie voor succes, maar het is met Sin Reaper wel heel erg triest gesteld met de kwaliteit van films die hier worden gedumpt(!). Lelijk, saai bocht.

avatar van Gang_Star
Vanaf de eerste moment dat ik het dvdhoesje in mijn handen had, had ik mijn twijfels. Dit zal wel weer de zoveelste waardeloze horrorfilm zijn, die door de tekst op het hoesje toch mijn aandacht trok. En na de aankoop dezelfde avond deze film te hebben gekeken , was mijn voorgevoel toch juist. Wat een matige rotzooi. Het acteerwerk is zoals verwacht vrij slecht, maar dan hoop je toch dat er nog een portie spanning en goede kills inzitten, echter is dat ook geen moment van toepassing. Een spanningsloze saaie horrorfilm, die met een goede regisseur en een betere uitwerking veel meer zou kunnen worden.