Delivery (2013)

Alternatieve titel: Delivery: The Beast Within

Thriller

geregisseerd door Brian Netto
met Danny Barclay, Laurel Vail en Elizabeth Sandy

Kyle en Rachel vormen een jong koppel, dat hun eerste kindje verwacht. Ze besluiten mee te doen aan een reality show over zwangerschap en zich te laten filmen. Wanneer er op de videobeelden onverklaarbare gebeurtenissen te zien zijn, denkt Rachel dat er een kwaadaardige geest huist in het lichaam van haar ongeboren kindje...

avatar van Corcicus
Hoewel er tamelijk weinig gebeurt, blijf je toch vastgekluisterd aan het scherm. Zeker de laatste tien minuten en meer bepaald seconden waren bijzonder heftig en zenuwslopend. Absoluut fijn om eens gezien te hebben voor de found footage fan.

avatar van Daan258
Devil's Due all over again zo te zien.

avatar van Daan258
Toch maar is opgezet en ik moet bekennen dat de film zo slecht nog niet is. In ieder geval beter dan Devil's Due.
Wat Corcius ook al zei: er gebeurt vrij weinig in de film, maar toch wist ie mij best aardig te boeien tot het eind.
Prima sfeertje, hier en daar wat spanning en de manier waarop het gefilmd is als found footage/docu/tv show, hoe je het ook maar wilt noemen, vond ik best overtuigend en realistisch overkomen. En daarbij was het acteerwerk ook zeker niet verkeerd.

Al met al beter dan verwacht.