Ostermontag (1991)

Alternatieve titels: I Spit on Your Fucking Grave Bitch! | Das Komabrutale Snuff-Massaker | Easter Monday

Duitsland
Horror

geregisseerd door Heiko Fipper
met Heiko Fipper, Stephan Fipper en Nicole Dietrich

Heiko is verliefd op zijn stiefzuster maar die ziet hem niet zitten en stuurt haar tweelingzuster Nicole naar hem. Op een dag besluit Heiko het spel van misleiding te beëindigen en vermoordt Nicole; spijtig genoeg heeft hij echter de verkeerde vermoord. Jaren later nodigt hij Nicole opnieuw uit om zich te wreken...

avatar van 606
Wat een titel ook

Zieke shit

avatar van Boeikens
Zelfs voor een amateurproductie is de uitwerking hier erbarmelijk zwak.

Bij Das Komabrutale Duell was dan de gore tenminste nog overdreven veel aanwezig maar ook dit is hier voor een underground splatter eerder matig.