The Borrowers (2011)

Verenigd Koninkrijk
Familie / Komedie

geregisseerd door Tom Harper
met Stephen Fry, Victoria Wood en Christopher Eccleston

The Borrowers is een klein volk, dat in huizen van mensen woont en spullen leent voor eigen gebruik. In de staande klok woont een gezin, waarvan de dochter de buitenwereld wil verkennen. Haar ouders hebben haar alleen van de gevaren verteld, maar de tijd komt dat ze het lenen moet leren om voort te bestaan.

avatar van Chromeo
Prima familiefilm met een degelijke Stephen Fry.