Eggshells (1969)

Fantasy / Drama

geregisseerd door Tobe Hooper
met Ron Barnhart, Pamela Craig en Allen Danziger

Een aantal studenten deelt een oud huis nabij de universiteit van Austin, Texas. Eén van de studenten komt uit een dorp en wordt ingewijd in het stadsleven. De studenten komen echter tot de ontdekking dat het spookt in het oude huis...

Meneer Bungel
''Eggshells makes explicit what many have long assumed - that Hooper's sense of cinema is the defining characteristic that makes Chainsaw great.''

Bron: Review n.a.v. een vertoning op SXSW 2009.

avatar van jordandejong
IMDb :: Boards :: Eggshells (1969) :: Tobe Hooper's EGGSHELLS to show at SXSW...
Volgens deze user zou er volgend jaar een dvd aan zitten te komen.

Was tot nu toe altijd moeilijk te vinden volgensmij. Had een paar jaar geleden zelfs gelezen dat er slechts nog wat obscure kopietjes rond zworven en dat de film vrijwel helemaal verdwenen was.
IMDB stemmen kwamen ook vooral van mensen die dit jaren geleden in Texas in drive-ins hebben gezien.

Ja, hier staat het.: Long believed to have been lost until, four decades on, it was rediscovered,