The Hollywood Complex (2011)

Documentaire

geregisseerd door Dylan Nelson en Dan Sturman
met Alyssa Casa, Lynne Murphy Badgley en Presley Cash

Documentaire over het jaarlijkse casting-seizoen voor kinderen in Hollywood. Elk voorjaar stroomt in Hollywood een specifieke soort migranten toe: kinderen. Duizenden would-be kinderacteurs komen in het mekka van de Amerikaanse filmindustrie hun geluk beproeven tijdens het ‘piloot-seizoen’, de traditionele auditieperiode voor nieuwe televisieseries. Maar anders dan de vele volwassen acteurs brengen de kinderen ook hun hele familie mee. Velen van hen strijken tijdelijk neer in Oakwood, een verblijfscomplex voor de snel fluctuerende showbizzpopulatie van Hollywood. We volgen een aantal van die pas gearriveerde sterretjes-in-spe tijdens een heel casting-seizoen en zien hoe ze persoonlijke en professionele obstakels omzeilen in hun zoektocht naar hun eigen Amerikaanse droom.