Les Fraises des Bois (2011)

Alternatieve titel: Wild Strawberries

Frankrijk

geregisseerd door Dominique Choisy
met Yannick Becquelet, Juliette Damiens en Julien Lambert

Violette leeft op het platteland met haar ouders. Het zijn rijke eigenaren van landbouwgronden in Picardië. Gabriel is kassier in een supermarkt. Schijnbaar zijn deze twee personages heel gewone, discrete mensen. Toch zijn ze verstikt in hun dagelijks leven en verbergen ze beiden duistere geheimen. Ze ontmoeten elkaar toevallig en zullen zich proberen te bevrijden van wat hen belemmert. Hun pad zal echter onvoorspelbaar blijken en de oplossingen zullen radicaal zijn...