Riot Squad (1933)

Alternatieve titel: Police Patrol

Drama / Actie

geregisseerd door Harry S. Webb
met Madge Bellamy, Pat O'Malley en James Flavin

Het gangsterliefje Lil Daley heeft de opdracht gekregen de knappe rechercheur Bob Larkin naar een appartement te lokken waar de gangster Diamonds Jareck op de loer ligt. Larkin weet echter te ontsnappen en hij wordt verliefd op Lil, terwijl ook zijn collega rechercheur Mack McCue verliefd op haar is. Door hun rivaliteit worden Bob en Mack gedegradeerd bij de oproerpolitie, maar ze blijven desondanks vechten om Lil. Wanneer blijkt, dat Lil betrokken is bij de ontvoering van Peggy, de dochter van rechter Nathaniel Moore, onderneemt Larkin actie.