I Love You Perfect (1989)

geregisseerd door Harry Winer
met Susan Dey, Anthony John Denison en Alley Mills

Christina Taylor (Susan Dey) is een mooie, levenslustige vrouw en wanneer ze de barman Alan Matthews (Anthony John Denison) ontmoet, staat haar besluit vast: met hem wil ze de rest van haar leven delen. Ze laat haar rijke leventje achter zich en ze trekt bij Alan in. Maar mooie sprookjes duren niet lang, zeker niet wanneer haar dokter een ongeneeslijke ziekte vaststelt en zij het einde van het jaar niet meer zal halen...

Meestal zijn die tv-drama's wel ok en soms wel meer maar deze kun je gewoon links laten liggen.