• 8.348.252 stemmen

Snow White: A Deadly Summer (2012)

Horror | 85 minuten

Genre: Horror

Alternatieve titel: Snow White: Curse of the Axe Man

Geregisseerd door: David DeCoteau

Met onder meer: Shanley Caswell, Eric Roberts en Maureen McCormick

IMDb beoordeling: 2,2 (753)

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Snow White: A Deadly Summer

"This is no fairy tale"

Snow wordt ontvoerd in opdracht van haar boosaardige stiefmoeder. Ze wordt naar een afgelegen heropvoedingskamp in de bossen gebracht, waar een meedogenloze jager de leiding heeft. Wanneer haar zeven kampgenoten één voor één dood aangetroffen worden, zal Snow het geheim van het bos moeten ontrafelen, voordat ze het volgende slachtoffer wordt...

avatar van renemanu

renemanu

DIT IS ECHT BAR EN BAR SLECHT

avatar van handjebij

handjebij

renemanu schreef:

DIT IS ECHT BAR EN BAR SLECHT

En dat heb je nog zachtjes uitgedrukt dit slaat echt alles zelfs een voorstelling op de lagere school is nog beter kan er nog geen halve ster voor geven

avatar van anonymous.nl

anonymous.nl

waardeloos

avatar van Whodini

Whodini

Het verdient niet eens waardeloos.

WOW nog nooit zoiets gezien.

avatar van La vache

La vache

zo slecht?

avatar van komerad

komerad

Ik wacht nog even de +4* comments af van de "meerwaarde zoekers"

avatar van tal1b

tal1b

gefopt, dacht dat dit een andere was.

erg B

avatar van chippygirl

chippygirl

Dit was echt geen HORROR. Meer een teenage drama.

Heel slecht gespeeld. Verhaal was best leuk. Maar zo slecht neer gezet.

Zonde had er meer van verwacht.

stinissen (crew films & series)

Pulp van de eerste order links laten liggen zonde van de tijd.

avatar van ovuta

ovuta

echt waardeloos, en dan die irritante muziek op de achtergrond continue...verschrikkelijk !!

avatar van Dominootje

Dominootje

Afschuwelijk! , irriteerde me nog het meest aan het film werk, niet eens het acteerwerk..

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Deze regisseur heeft een fantastische staat van dienst. Ik zie er geen film tussen staan die boven de twee sterren komt.

avatar van samOne

samOne

Laten we geen woorden aan vuilmaken

avatar van Elineloves

Elineloves

Ik vond hem best leuk. Natuurlijk slaat het helemaal nergens op en is het voorspelbaar, maar ik heb me er prima mee vermaakt. De kills vielen tegen, maar er was (ja, serieus) toch voldoende spanning. Acteerwerk was natuurlijk afgrijselijk, al was Eric Roberts wel leuk als papa, maar ondanks het amateurisme was het nergens storend. Ik vond het zelfs wel grappig gebracht. Oke, horror was het niet, op sommige momenten meer een komedie te noemen vanwege een te hoog ridicuul gehalte, het moet je ding zijn.

Ik was er wel voor te porren in ieder geval.

avatar van gazzy

gazzy

Ik geef niet vaak commentaar, maar deze film is zoooo waardeloos dat ik anderen ervan wil weerhouden hun tijd hieraan te verspillen.

avatar van InSoMNiA83

InSoMNiA83

Zojuist met moeite afgekeken maar film is echt slecht.

Waar te beginnen, irritante visioen flashes, ongeloofwaardig acteerwerk, slechte muziek, "zogenaamde" spannende/enge muziek op momenten dat dat totaal niet aan de orde is.

Verspilde tijd, jammer dat ik toevallig eens niet voor deze film op MM heb gekeken.

avatar van henkula

henkula

Een glans rol voor Eric Roberts, dat wel. Mateloos irritant.

avatar van apolicum

apolicum

Mensen die hier meer dan een 0,5 of 1 ster op geven... wie zijn ze? wat drijft hen? Het ontgaat me volledig

Ik ga hier zelfs niet op stemmen... té afschuwelijk -_-'

avatar van S. Russell

S. Russell

Wel heel erg slecht. Al moet ik bekennen dat ik alleen de eerste helft heb bekeken, ik kan me niet voorstellen dat iemand deze film helemaal uit kan kijken.

avatar van maus9

maus9

gazzy schreef:

Nou bij deze; Dank u wel. Ik laat hem links liggen na alle slechte comments

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Eersteklas troep! Zeer slecht geacteerd, zelfs zo slecht dat ik niet snap wat Eric Roberts in deze film doet. Okee hij is een echte B-acteur maar zo slecht als dit had ik nog niet gezien. Het (zeer slechte) verhaal heeft helemaal niets met sneeuwwitje te maken behalve dat haar bijnaam snow is en dat ze een boze stiefmoeder heeft. En dit kun je ook geen horror noemen, dit is eerder een thriller, maar dan heel slecht. En dan nog de special FX, die zijn er eigenlijk niet. Je krijgt niets te zien! Zelfs de nachtelijke scènes zijn overdag opgenomen en door middel van een raar kleurenfilter moet dat dan de nacht voorstellen. Het zou me niets verbazen als deze prutfilm in 1 dag is geschoten. Er zit geen helemaal niets goeds in! 0,5 ster omdat ik niet lager kan geven

avatar van modern

modern

Wat slechtttttttttttttttttttttttt. Wat een B film.De acteurs mogen van mij allemaal onder een dikke steen kruipen.Om je dood te schamen.ha ha ha ha.De eerste minuten van de film weet je al genoeg.Uitzetten en niet verder kijken.Wat erg......

avatar van samtari

samtari

DIt is niet zo vreselijk slecht dat het weer leuk wordt ?

avatar van Tetterovic

Tetterovic

sluit mij aan bij de rest.

avatar van ino_mart

ino_mart

Er zitten eigenlijk wel meer referenties naar Sneewitje in dan je denkt: ze noemt Snow, heeft een slechte stiefmoeder die met zichzelf in de spiegel praat, komt trecht in een jeugdkamp met 7 andere delinquenten, Snow ontmoet de prins van haar dromen (Cole), stiefmoeder tracht Snow te vermoorden maar wordt zelf gedood, ...

Voor de rest: veel horror zit er niet in, inderdaad niet al te best geacteerd, soms vreemde sprongen, ...En het is duidelijk dat veel scènes overdag zijn opgenomen en met een soort van filtering donkerder zijn gemaakt zodat het nacht lijkt.

avatar van Turbodevil

Turbodevil

Ik weet niet goed wat ik er van moet zeggen, alleen dat je niks mist als je hem niet kijk.

Ik heb hem uitgekeken, maar geloof best dat er mensen zijn die hem niet uitkijken.

avatar van Phantasm

Phantasm

Verschrikkelijk, wat slecht, dit noem je dan ook nog horror??? Echt niet, slaapverwekkend.