Snow White: A Deadly Summer (2012)

Alternatieve titel: Snow White: Curse of the Axe Man

Horror

geregisseerd door David DeCoteau
met Shanley Caswell, Eric Roberts en Maureen McCormick

Snow wordt ontvoerd in opdracht van haar boosaardige stiefmoeder. Ze wordt naar een afgelegen heropvoedingskamp in de bossen gebracht, waar een meedogenloze jager de leiding heeft. Wanneer haar zeven kampgenoten één voor één dood aangetroffen worden, zal Snow het geheim van het bos moeten ontrafelen, voordat ze het volgende slachtoffer wordt...

avatar van renemanu
DIT IS ECHT BAR EN BAR SLECHT

renemanu schreef:
DIT IS ECHT BAR EN BAR SLECHT

En dat heb je nog zachtjes uitgedrukt dit slaat echt alles zelfs een voorstelling op de lagere school is nog beter kan er nog geen halve ster voor geven

waardeloos

Het verdient niet eens waardeloos.
WOW nog nooit zoiets gezien.

avatar van La vache
zo slecht?

avatar van komerad
Ik wacht nog even de +4* comments af van de "meerwaarde zoekers"

avatar van tal1b
gefopt, dacht dat dit een andere was.
erg B

Dit was echt geen HORROR. Meer een teenage drama.
Heel slecht gespeeld. Verhaal was best leuk. Maar zo slecht neer gezet.
Zonde had er meer van verwacht.

Pulp van de eerste order links laten liggen zonde van de tijd.

echt waardeloos, en dan die irritante muziek op de achtergrond continue...verschrikkelijk !!

Dominootje
Afschuwelijk! , irriteerde me nog het meest aan het film werk, niet eens het acteerwerk..

avatar van Donkerwoud
Deze regisseur heeft een fantastische staat van dienst. Ik zie er geen film tussen staan die boven de twee sterren komt.

avatar van samOne
Laten we geen woorden aan vuilmaken

avatar van Elineloves
Ik vond hem best leuk. Natuurlijk slaat het helemaal nergens op en is het voorspelbaar, maar ik heb me er prima mee vermaakt. De kills vielen tegen, maar er was (ja, serieus) toch voldoende spanning. Acteerwerk was natuurlijk afgrijselijk, al was Eric Roberts wel leuk als papa, maar ondanks het amateurisme was het nergens storend. Ik vond het zelfs wel grappig gebracht. Oke, horror was het niet, op sommige momenten meer een komedie te noemen vanwege een te hoog ridicuul gehalte, het moet je ding zijn.

Ik was er wel voor te porren in ieder geval.

avatar van gazzy
Ik geef niet vaak commentaar, maar deze film is zoooo waardeloos dat ik anderen ervan wil weerhouden hun tijd hieraan te verspillen.

Zojuist met moeite afgekeken maar film is echt slecht.
Waar te beginnen, irritante visioen flashes, ongeloofwaardig acteerwerk, slechte muziek, "zogenaamde" spannende/enge muziek op momenten dat dat totaal niet aan de orde is.
Verspilde tijd, jammer dat ik toevallig eens niet voor deze film op MM heb gekeken.

avatar van henkula
Een glans rol voor Eric Roberts, dat wel. Mateloos irritant.

avatar van apolicum
Mensen die hier meer dan een 0,5 of 1 ster op geven... wie zijn ze? wat drijft hen? Het ontgaat me volledig
Ik ga hier zelfs niet op stemmen... té afschuwelijk -_-'

avatar van S. Russell
Wel heel erg slecht. Al moet ik bekennen dat ik alleen de eerste helft heb bekeken, ik kan me niet voorstellen dat iemand deze film helemaal uit kan kijken.

avatar van maus9
gazzy schreef:

Nou bij deze; Dank u wel. Ik laat hem links liggen na alle slechte comments

avatar van Pazmaster
Eersteklas troep! Zeer slecht geacteerd, zelfs zo slecht dat ik niet snap wat Eric Roberts in deze film doet. Okee hij is een echte B-acteur maar zo slecht als dit had ik nog niet gezien. Het (zeer slechte) verhaal heeft helemaal niets met sneeuwwitje te maken behalve dat haar bijnaam snow is en dat ze een boze stiefmoeder heeft. En dit kun je ook geen horror noemen, dit is eerder een thriller, maar dan heel slecht. En dan nog de special FX, die zijn er eigenlijk niet. Je krijgt niets te zien! Zelfs de nachtelijke scènes zijn overdag opgenomen en door middel van een raar kleurenfilter moet dat dan de nacht voorstellen. Het zou me niets verbazen als deze prutfilm in 1 dag is geschoten. Er zit geen helemaal niets goeds in! 0,5 ster omdat ik niet lager kan geven

Wat slechtttttttttttttttttttttttt. Wat een B film.De acteurs mogen van mij allemaal onder een dikke steen kruipen.Om je dood te schamen.ha ha ha ha.De eerste minuten van de film weet je al genoeg.Uitzetten en niet verder kijken.Wat erg......

DIt is niet zo vreselijk slecht dat het weer leuk wordt ?

avatar van Tetterovic
sluit mij aan bij de rest.

Er zitten eigenlijk wel meer referenties naar Sneewitje in dan je denkt: ze noemt Snow, heeft een slechte stiefmoeder die met zichzelf in de spiegel praat, komt trecht in een jeugdkamp met 7 andere delinquenten, Snow ontmoet de prins van haar dromen (Cole), stiefmoeder tracht Snow te vermoorden maar wordt zelf gedood, ...

Voor de rest: veel horror zit er niet in, inderdaad niet al te best geacteerd, soms vreemde sprongen, ...En het is duidelijk dat veel scènes overdag zijn opgenomen en met een soort van filtering donkerder zijn gemaakt zodat het nacht lijkt.

avatar van Turbodevil
Ik weet niet goed wat ik er van moet zeggen, alleen dat je niks mist als je hem niet kijk.
Ik heb hem uitgekeken, maar geloof best dat er mensen zijn die hem niet uitkijken.