The Edge of the Garden (2011)

Canada
Drama / Fantasy

geregisseerd door Michael Scott
met Rob Estes, Sarah Manninen en David Lewis

Brian is een zakenman wiens verloofde hem zojuist heeft verlaten. Als hij een charmant, oud huis op het platteland koopt, merkt hij al snel dat hij daar niet helemaal alleen is. Lichten beginnen te flikkeren, stemmen echoën door de gangen en verse bloemen verschijnen terwijl de tuin er verwaarloosd bij ligt. Wanneer Brian het tuinpad afloopt, vindt hij Nora, een mooie vrouw die in het verleden leeft. Ze realiseren zich al snel dat ze in hetzelfde huis wonen, maar dan met vijftig jaar verschil.

Heerlijke romantische film met een verhaal wat eigenlijk Fantasy is maar stiekem hopen we allemaal dat het zou kunnen. Ook de cast had er duidelijk zin in en wat jammer dat deze film zo laat op de avond werd uitgezonden. Een echte aanrader voor de romanticus onder ons.