Finding Mr. Wright (2011)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Nancy Criss
met Matthew Montgomery, Rebekah Kochan en David Moretti

Clark Townsend staat bekend als een van de lekkerste mannen van West-Hollywood. Hij is succesvol en heeft er voor gezorgd dat zijn beste vriendin en tevens eerste cliënt Eddy Malone een van de meest begeerde actrices is geworden. Zij is getalenteerd en excentriek. Op een door Clark georganiseerd feest voor vrienden en collega's is ook TJ, een zwarte, lesbische publiciste die al gauw genoeg krijgt van Eddy's wilde manier van doen. Samen met TJ arriveerde Pearce Wright. Pearce staat met beide benen op de grond, maar hij is een wat onhandige, spiritueel aangelegde adviseur en is ogenblikkelijk stapelverliefd op Clark. Clark heeft helemaal geen oog voor Pearce, vooral niet omdat Eddy een onhandige manoeuvre uithaalt, die haar carrière danig op de tocht zet.

Te voorspelbare romantische komedie die geënt lijkt op de grappige 'Eating Out' serie, maar het verhaal heeft een teveel aan fouten en de goed uitziende cast acteert over de top en speelt bovendien onevenwichtig. Het verbaast me dat deze film op IMDb door vrouwen hoog gewaardeerd wordt.

een zeer matige draak; die zich wel aan het einde revancheert. Afgezien van het slot is alles onecht en te veel; veel te veel. De film gaat irriteren zodat het rake slot om zeer deze film eigen redenen een verademing is.