• 8.351.881 stemmen

Justice for Natalee Holloway (2011)

Misdaad / Drama | 89 minuten

Genre: Misdaad / Drama

Geregisseerd door: Stephen Kay

Met onder meer: Tracy Pollan, Stephen Amell en Scott Cohen

IMDb beoordeling: 5,3 (420)

Plot Justice for Natalee Holloway

We volgen Natalee's moeder Beth terwijl ze tracht de dader van de moord op haar dochter achter tralies te krijgen. In de vier afgelopen jaren wijst al het gevonden bewijs in de richting van Joran van der Sloot, maar hij blijft op vrije voeten. Maar dan blijkt dat hij opnieuw een moord heeft gepleegd.

Beth Holloway

Ricardo Flores

Debra Stanville

Jug Twitty

Thai dancer

stinissen (crew films & series)

Je was me net voor beste Kos

stinissen (crew films & series)

Alles wat we van deze twee zaken wisten komt voorbij in deze toch best aardige tv-film , helaas geen nieuwe feiten en dat zal wel lang zo blijven.

avatar van ChrisD

ChrisD

Film gezien. Het is een B film, slechte acteurs, vreselijk camera werk en de feiten zijn op bepaalde punten erg veranderd.

accent nederlanders is meer oost europees dan nederlands.

enige slechte amerikaan in het echte verhaal (partner in de deal met vrouwenhandelaren) is gewoon even een Thai van gemaakt. Daar komt het chauvinisme van de VS weer om de hoek kijken.

zakendeal met vrouwenhandelaren was in het echt een actie van acteurs die voor Peter R. de Vries werkten. In de film is het een echte zakendeal die misloopt.

avatar van Mary_Poppins

Mary_Poppins

Vond deze film/ documentaire vrij oppervlakkig, en de feiten die naar voren worden gebracht zijn niet nieuw.. was slechts een herhaling die we eerder op tv ook al hebben mogen bewonderen !

avatar van hanniebunnie

hanniebunnie

Wat een ongelooflijk slechte film. Zeer slecht geacteerd. Irritant dat alle (Nederlandse) namen op z'n Engels worden uitgesproken, ook door de 'Nederlanders' zelf. En Paulus / Paulita van der Sloot? Die man heet gewoon Paul. Een beetje research had zeker geen kwaad gekund!

avatar van Richard_Voorhees

Richard_Voorhees

Bijzonder slechte film over het welbekende verhaal. Hier en daar komen wel wat echte feiten naar voren, maar dit is vooral een soort Amerikaanse soap...

Joran van der Sloot word gespeeld door een High School hunk en zijn vader ziet eruit als een Italiaanse maffiabaas. De stereotypes zijn verschrikkelijk, maar wat nog erger is, is misschien wel het camerawerk. Soms lijkt het wel of ze met een handheld camera het hebben opgenomen. Het komt erg rommelig over allemaal.

Een Amerikaanse B-film die zonde was van mijn tijd...

avatar van Oliveri

Oliveri

Helemaal eens met Voorhees, waardeloos , zo erg dat ik na 10 minuten ben afgehaakt. Officieel een stem uitbrengen mag derhalve niet, maar een dikke onvoldoende mag genoteerd worden.

avatar van Decec

Decec

Een goede drama/misdaad (tv movie) film...

Een waargebeurd verhaal...

Goed acteerwerk...

Goed verhaal...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Af en toe schokkende camerabeweging...

Perfect achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

avatar van 606

Geen goede film, gelukkig maakt Amell het goed als creepy Joran. Want wat een enge kerel is hij geweest, hij heeft met het vermoorden van Stephany duidelijk de verkeerde ouders gepakt, vader met veel macht. Hoop dat Joran weg rot.