Blazing Frontier (1943)

1 stem

Western

geregisseerd door Sam Newfield
met Buster Crabbe, Al St. John en Marjorie Manners

In Red Rock Valley vliegen kolonisten en detectives van de spoorwegen elkaar in de haren. Clem Barstow stuurt Billy the Kid en Fuzzy Jones er op af om de kemphanen uit elkaar te halen. Billy vermoedt dat Ward Tragg, hoofd van de spoorwegdetectives, en Luther Sharp op eigen houtje de kolonisten benadelen, buiten medeweten van de leiding van de spoorwegen om. Billy helpt de kolonisten en steelt het vee dat illegaal werd ingenomen van de kolonisten. Met de opbrengst van het vee kunnen ze een bod doen op een ranch die illegaal geveild gaat worden.