The Devastator (1986)

Verenigde Staten / Filipijnen
Actie / Oorlog

geregisseerd door Cirio H. Santiago
met Rick Hill, Katt Shea en Terrence O'Hara

Nadat zijn ex-kompaan en mede-Vietnamveteraan Marcus onder mysterieuze omstandigheden overlijdt, besluit Deacon Porter naar diens geïsoleerde woonplaats te reizen. Hier komt hij al snel in aanraking met de plaatselijke, niet al te vriendelijke groep die het plaatsje in z'n macht heeft. Deacon besluit om zijn oude commandoteam uit Vietnam bij elkaar te brengen om hun maat te wreken.