Teuk-soo-bon (2011)

Zuid-Korea
Misdaad

geregisseerd door Byeong-guk Hwang
met Tae-Woong Uhm, Won Joo en Jin-Young Jung

Sung-Bum is een heethoofdige politiedetective die het vooral moet hebben van zijn intuïtie om zaken uiteen te rafelen. Als het lijk van een jonge politieman in een uitgebrande auto wordt gevonden met drugs in de nabijheid, wordt er een speciaal team gevormd om de zaak uit te zoeken. Sung-Bum wordt gevraagd om plaats te nemen in het team. Ho-Ryong is een jonge, zelfbewuste misdaad-profiler, die speciaal door de F.B.I. in Amerika is getraind en die meer vertrouwt op bewijzen dan op intuïtie. Ook hij wordt teamlid. Beide mannen hebben instinctief meteen een hekel aan elkaar, maar zullen op één of andere manier wel samen moeten werken om de zaak op te lossen.