JC comme Jésus-Christ (2011)

Alternatieve titel: Play It Like Godard

Frankrijk / België

geregisseerd door Jonathan Zaccaï
met Vincent Lacoste, Elsa Zylberstein en Aure Atika

De 17-jarige Jean-Christophe Kern - beter bekend als "JC" - is niet zoals de meeste andere tieners. Hij is een beroemd filmregisseur en heeft al verschillende belangrijke prijzen gewonnen. Kortom, hij steekt met kop en schouders boven de nieuwe generatie van filmmakers uit. Jean-Christophe heeft nog vele ambitieuze projecten die hij wil uitvoeren en alle acteurs willen maar al te graag voor hem werken.