• 8.352.368 stemmen

Nydenion (2010)

Sciencefiction | 89 minuten

Genre: Sciencefiction

Alternatieve titels: Star Cruiser / Star Cruiser: Battle of the Planets / Nydenion – Krieg der Kolonien

Oorsprong: Duitsland

Geregisseerd door: Jack Moik

Met onder meer: Andreas Arens, Caspar Arnhold en Michael Arnold

IMDb beoordeling: 3,9 (319)

Oorspronkelijke taal: Duits

Plot Nydenion

In het jaar 2630 heerst er oorlog in de ruimte en weet eigenlijk niemand meer waarom. In een gevecht waarbij iedereen tegen iedereen vecht, krijgt gevechtspiloot Rick Walker de opdracht om ambassadrice Cynthia Perkins naar geheime vredesonderhandelingen te escorteren. De escorte verloopt echter helemaal niet naar wens want niet alle partijen wensen vrede…

Crusader Pilot Demon 9

Harry Gibbons

Ltn. Cmd. Francis Deacon

avatar van Phantasm

Phantasm

Sciencefictionfilm met genoeg aktie die me geen moment heeft verveeld.

avatar van Bantavoer

Bantavoer

Wat een slechte film. Lijkt wel een parodie op Star Wars. Acteurs spelen belabberd. Lijkt wel of ze een gedichtje aan het opzeggen zijn. Alleen de special effects is goed. Ondanks dat wil je toch weten hoe het afloopt. Advies: kijk 'm één keer en daarna niet meer.

avatar van frans123

frans123

Ongelofelijke emotieloze baggerfilm van een zeldzaam slecht niveau. De eerste drie kwartier gebeurt er helemaal niks ....en daarna ook niet.

avatar van Take5

Take5

Slecht geacteerd en inderdaad, zoals eerder gemeld winnen de special effects het nog van de acteurs. Emotieloos en met name de hoofdpersoon probeert op zijn beste momenten een zwakke 'komische en coole ' kloon van bijv. Bruce Willis neer te zetten. Leuk vertier, maar niet voor liefhebbers van het Sf genre.

avatar van Norman Mailer

Norman Mailer

frans123 schreef:

Bovendien bleek dat ding ook nog eens bedroevend nagesynchroniseerd. Na circa 10 minuten ben ik aldus afgehaakt.

Die boerse kop met dat matje kon ik ook niet meer aanzien.

Dat jij die film wél afgezien hebt, daar neem ik mijn petje diep, diep, voor af.

avatar van Decec

Decec

Een slechte SF film...

Een matige verhaal...

Slechte camerawerk...

Ongelofelijk, zonder van je tijd...

Goed achtergrond geluid

(Dolby Digital)...

Geen goede HD kwaliteit breedbeeld...

Niet te moeite waard...

avatar van frans123

frans123

Norman Mailer schreef:

Die boerse kop met dat matje kon ik ook niet meer aanzien.

nee joh...dont worry, heel snel doorgezapt.

avatar van Captain Proton

Captain Proton

Tijdens opruiming van films kwam ik deze tegen. Ik dacht dat ik 'm al weggedaan had. Afijn, toch nog maar een keer kijken en man, man, man. Het blijft een slechte film. Verhaal en special effects goed, maar acteren. Belabberd. Afijn, deze gaat nu dus echt weg.