Force (2011)

India
Actie / Misdaad

geregisseerd door Nishikant Kamat
met John Abraham, Genelia D'Souza en Vidyut Jamwal

ACP Yashvardhan is agent en hij verstaat zijn vak als geen ander. Hij denkt dat zijn kracht schuilt in het feit dat hij een eenzaam bestaan leidt. Om deze reden kan hij zich helemaal en zonder angst inzetten voor de strijd tegen de drugsmaffia. Maar de zaak verandert wanneer hij verliefd wordt op de altijd opgewekte en beeldschone Maya. Dat gebeurt juist als hij een lastige opdracht krijgt.

Ongelijkmatig, voorspelbaar, oppervlakkig, saai, stereotype misdaad/actie/romantiek verhaal, met een onlogisch plot, waarvan de poster meer suggereert dan de filminhoud feitelijk is.
John Abraham heeft het lichaam, maar niet het noodzakelijke acteertalent (zelfs een greintje vuur, emotionaliteit of vermetelheid is ver te zoeken) en bovendien zie je zijn prachtig gespierd bovenlijf te weinig.

avatar van Masterbrain
Goede Verhaal en redelijke actie.

Eindelijk weer eens een massala film met actie comedy romance en drama natuurlijk
Maar jammer dat de massala films altijd voorspelbaar zijn net zoals de meeste bollywood film

Vond de liedjes zo leuk !