Kickassia (2010)

Komedie / Actie

geregisseerd door Doug Walker
met Doug Walker, Lindsay Ellis en Lewis Lovhaug

Het in de woestijn van Nevada gelegen ministaatje Molossia wordt aangevallen door de Nostalgia Critic en zijn leger van internetrecensenten, waarna zij het omdopen tot hun eigen natie genaamd Kickassia. Nadat iedereen zijn bestuursfunctie heeft gekregen in deze nieuwe republiek van slechts één hectare groot, begint men argwaan te krijgen aangaande het presidentiële beleid dat de Nostalgia Critic voert. Het leidt tot een samenzwering om de kersverse president van zijn troon te stoten. Maar die blijkt zich niet zonder slag of stoot gewonnen te geven.

avatar van dope
Geinige onzinfilm, low budget maar best grappig

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Duidelijk een product uit de beginperiode van het That Guy With The Glasses team. Een jubileumfilm met een simpel onzinplotje met vooral een hoop ongein. Je ziet dat de makers er zelf wel lol in hadden. Film bevat erg veel injokes, dus mensen die de site of de (meeste) reviewers niet kennen, zullen er de lol er waarschijnlijk niet van inzien. Maar sowieso krijgen weinig personages echt veel te doen, het is toch vooral de egoïstische Nostalgia Critic die de meeste geestige scènes krijgt.

2,5 sterren.