Whole Lotta Sole (2011)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Terry George
met Brendan Fraser, Colm Meaney en Yaya DaCosta

In een misplaatste poging om zijn gezin te beschermen en zijn gokschulden terug te betalen aan de lokale maffia, berooft Jimbo een vismarkt die toevallig eigendom is van dezelfde maffiabaas. Jimbo slaat op de vlucht en raakt in het nauw gedreven in een lokale curiosa winkel waar hij een stel kleurrijke personages gijzelt, waaronder mogelijk zijn wettelijke vader Maguire. Omsingeld door de politie, de SAS en de maffia moet hij een manier bedenken om uit zijn hachelijke situatie weg te komen met behulp van zijn gevangenen.

Aangename komedie die lekker weg kijkt zelfs Brendan Fraser was te pruimen.

Leuke komedie. Kijkt lekker weg!

Een warrige en luchtige komische misdaadfilm met de nodige misverstanden; niet bijster origineel maar de productie heeft zo zijn momenten (en daar is alles mee gezegd). Het verhaal gaat snel van start, maar zakt lopende de rit in en het einde komt geforceerd over (met enige slechte actiescènes).

avatar van Cleanshot
Saai verhaal, slappe humor geen aanrader. Btw Brendan Fraser sucks ...

avatar van joey1973
Jammer van Brendan Fraser, anders 4*

avatar van Pazmaster
Wanproduct met een slecht verhaal en nog slechter acteerwerk. De humor is ook niet leuk. Slechte film. 1,5 ster