Keep Punching (1939)

Misdaad / Drama

geregisseerd door John Clein
met Henry Armstrong, Willie Bryant en Mae E. Johnson

Henry Jackson is een succesvolle amateur bokskampioen. Wanneer zijn manager Ed Watson hem voorstelt om op professioneel niveau verder te gaan, stemt hij daarmee in. Henry is klaar om te vechten voor de titel. Henry komt zijn oude schoolvriend Frank Harrison weer tegen. Frank blijkt echter niet zo'n trouwe vriend te zijn als Henry denkt. Frank is namelijk vastbesloten om Henry te laten verliezen, door hem de avond voor het gevecht een slaapmiddel toe te dienen. Vervolgens zet hij een hoop geld in op Henry's tegenstander.