• 8.355.841 stemmen

Geregisseerd door: Imtiaz Ali

Met onder meer: Ranbir Kapoor, Shammi Kapoor en Nargis Fakhri

Oorspronkelijke taal: Hindi

Plot Rockstar

"Beyond the limits of right and wrong."

Janardan droomt ervan een rockster te worden. Het enige dat hij echter terugkrijgt van zijn publiek is spot. Janardan realiseert zich al gauw dat álle grote sterren één ding gemeen hebben: een tragisch liefdesleven. Om de ervaring van een gebroken hart te kunnen omtoveren in schitterende songs, probeert Janardan het hart te veroveren van de mooie maar onbereikbaare Heer Kaul...

imageimage

Janardan Jakhar / Jordan

Ustad Jameel Khan

Jordan's Brother

Jordan's Sister-in-Law

avatar van T.O.

T.O.

• 1979 stemmen

Mijn eerste Bollywoodfilm. Begint aardig, maar ontwikkelt zich uiteindelijk tot een grote videoclip en terloopse reclamespot voor Praag...en duurt veel te lang.

avatar van Masterbrain

Masterbrain

complexe film heeft twee verhalen,waar gaat het nou over....een rockster of een lover,en de slechte open einde deed de film de das om.

en Bollywood ,waarom altijd een lange film stop eens met een 3 uur lange drama.

de songs 1 ster de acteerprestatie van rambir 1 ster en de mooie oogverblindende Nargis een half ster , voor de rest een rare verwarrende verhaal en te langdradig.

avatar van Masterbrain

Masterbrain

Herbekeken en moet je zeggen het is toch rocking , ik verhoog mijn stem van 2.5 naar 3.5

Rocks

avatar van bizhub

bizhub

Briljante film, zo zie je er maar weinig. wat een verademing op al die flauwe onderbroeken lol of slecht gemaakte actiefilms met standaard plots.

geweldig acteerwerk en de prachtige beelden met dito muziek is hierdoor een genot om naar te kijken en te luisteren..

geen seconde verveelt ondanks de lange speelduur. Oerlemans, zo maak je nou een film met emotie. hierom 4 1/2 ster en dat is het waard.