Rider of the Plains (1931)

Alternatieve titel: The Greater Love

Western

geregisseerd door John P. McCarthy
met Tom Tyler, Lilian Bond en Al Bridge

Blackie Saunders en zijn jonge partner Sandy rijden Indian Springs binnen en Blackie ontmoet daar zijn oude vriend Jim, waar hij ooit mee samen werkte toen hij nog aan de verkeerde kant van de wet stond. Jim is nu de dominee van het stadje, terwijl Blackie nog steeds de reputatie van een moordenaar heeft. De dorpelingen vinden Blackie niet capabel om als voogd voor de jonge Sandy te fungeren en Jim tracht Blackie er van te overtuigen de jongen bij hem achter te laten. Blackie gaat akkoord, maar net als hij het stadje heeft verlaten, wordt het postkantoor beroofd. Algemeen wordt aangenomen dat Blackie de dader moet zijn.