The Phantom Horseman (1924)

Western

geregisseerd door Robert N. Bradbury
met Jack Hoxie, Lillian Rich en Neil McKinnon

Sheriff Bob Winton ziet zich voor een groot probleem geplaatst wanneer blijkt dat de man die het houtbedrijf van Williams besteelt, Fred Mason is. Fred is de jongere broer van Dorothy, de vriendin van Winton. Sheriff Winton ziet zich verplicht Fred te arresteren, maar in plaats daarvan huurt hij Fred in om strijd te leveren tegen het houtbedrijf dat een zware hypotheek op de ranch van Mason heeft gelegd. Winton wordt later beschuldigd van de moord op een wachtpost van het houtbedrijf, maar Fred bekent deze daad en pleegt daarna zelfmoord.