Trailing the Killer (1932)

Alternatieve titel: Call of the Wilderness

1 stem

Avontuur / Western

geregisseerd door Herman C. Raymaker
met Francis McDonald, Heinie Conklin en Joe De La Cruz

De vallenzetter Pierre LaPlant leeft samen met zijn hond Lobo, die deels afstamt van de wolf. Lobo wordt door schapenhouders in de buurt van dode en verminkte schapen aangetroffen en ze concluderen dat Lobo de dader is. Ze dreigen Lobo te doden, maar Pierre verdedigt Lobo. Lobo valt één van de schapenhouders aan, nadat deze zijn geweer op hem richt, maar de man ontkomt en zweert wraak te nemen op de hond. Dan valt één van de honden van de schapenhouders ten prooi aan een poema en Lobo zet de achtervolging in. Pierre volgt Lobo en vindt hem even later bij een dood schaap. Pierre maakt zich klaar om Lobo te doden omdat hij nu ook meent te weten dat Lobo de schapen doodde.