The Hawk (1935)

Alternatieve titel: Trail of the Hawk

Western

geregisseerd door Edward Dmytryk
met Bruce Lane, Dickie Jones en Betty Jordan

Op haar sterfbed onthult de moeder van Jay Price dat ze zijn hele leven zijn ware identiteit verborgen heeft gehouden. Zijn ware naam is Jack King, zoon van Jim King, een rijke veehouder. Jack vertrekt naar de ranch van zijn vader en neemt een medaillon mee die zijn identiteit bewijst. Hij verliest het bewijs echter tijdens een gevecht met Jeff Murdock, de voorman van de ranch. Jack houdt zijn identiteit voor zich en slaagt er in om ingehuurd te worden op de ranch. Dan hoort hij dat Murdock en zijn mannen van plan zijn om de hele kudde van King te stelen.