One Fall (2011)

1 stem

geregisseerd door Marcus Dean Fuller
met Marcus Dean Fuller, Zoe McLellan en Seamus Mulcahy

Het verhaal speelt zich af in het rustieke stadje One Fall, in het Midwesten van de Amerika, en gaat over een man die op wonderbaarlijke wijze een val van ruim 60 meter in een afgrond overleeft. Na zijn herstel verlaat hij abrupt zijn vrienden en familie en verdwijnt zonder iets te zeggen. Het geheim dat hij niet met hen kon delen was dat hij tijdens zijn herstel plots een kracht ontwikkelde waarmee hij anderen kan genezen. Na een lange tijd van afwezigheid besluit hij terug naar huis te gaan en zijn gave te gebruiken, maar niet belangeloos. Tegen betaling gaat hij mensen genezen. Hoewel het lijkt alsof hij een goede daad verricht, doet hij het om een verkeerde reden met alle risico's van dien.