Pu Guang Ren Wu (1991)

Hongkong
Actie

geregisseerd door Stephan Yip
met Frankie Chan, King-Kei Cheng en Saskia Van Rijswijk

Niets staat Peters gelukkig gezinsleven in de weg, totdat bij een terroristenaanslag zijn vrouw en zijn zoontje gedood worden. Terwijl hij moet zorgen voor zijn dochtertje, gaat hij er via de politie op uit om er achter te komen wie deze laffe daad op zijn geweten heeft. Als Peter van die kant geen medewerking vindt, neemt hij het recht in eigen hand. De leider van de terroristenorganisatie, Sheila, is echter ook leider van de narcoticabrigade. Voor haar is dit een uitstekende dekmantel om haar gewelddadige en meedogenloze acties door haar eigen mannen uit te laten voeren. Eindeloos kan zij doorgaan met haar bende, tot Susan Hu - inspecteur moordzaken, op de zaak wordt gezet.