The Tapes (2011)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Lee Alliston en Scott Bates
met Jason Maza, Mark Dusty Miller en Lee Alliston

Gemma wil graag bekend worden bij het grote publiek en daarom vraagt ze haar vriend Danny en zijn medestudent Nathan om haar Big Brother-auditie te filmen. Dan krijgen ze te horen dat er een seksfeest aan de gang is en ze veranderen hun plannen. Wanneer blijkt dat de feestgangers een stel duivelaanbidders zijn krijgen ze spijt van deze keuze...

Ik heb deze film zojuist gekeken! Begint eerst heel saai en op een gegeven irriteren de jongeren me om hun grappen maar dan gebeurt iets wat ik niet verwacht had. Ik vind het best wel erg... hoe die vrienden gemarteld worden..

avatar van perceived
Helemaal zo slecht niet.

Behoorlijk ondergewaardeerd. Vond dit best een leuk en bij vlagen spannend filmpje. Duurt niet al te lang, keek lekker weg en (vooral) tegen het eind wordt het toch behoorlijk creepy.

Geen super acteerwerk, wél voldoende geloofwaardig. Het enige dat ik wat storend vond was het overdreven huppelkutjesgedrag van Gemma, énorme queen. 5.5/10*

avatar van mcdaktari
Als dit creepy moet zijn? Nee, weer een overbodig filmpje. De makers zullen gedacht hebben dat dit soort films het wel goed doet. Of beter gezegd deed, want het is een beetje achterhaalt. En zo voorspelbaar als wat. Normaal gesproken zie ik dit soort films toch graag maar the Tapes viel me zwaar tegen. En als ze het willen laten overkomen alsof dit echte tapes zijn, dan moeten ze in het vervolg niet de namen van de acteurs erbij zetten.