A Wave, a WAC and a Marine (1944)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Phil Karlson
met Elyse Knox, Ann Gillis en Sally Eilers

Het is 1944. Henry Brown is een talentscout voor de Margaret Ames Film Agency in Hollywood. Henry ziet per abuis de leerlingen Judy en Marian aan voor Eileen en Betty, de echte sterren van een Broadway show. Henry tekent met Judy en Mariane een contract. Margaret Ames is woedend op Henny vanwege deze blunder en ze ontheft hem tijdelijk uit zijn functie. Marty Allen, een andere talenscout, die getrouwd was Margaret en nog steeds verliefd is op haar, tekent een contract met Betty en Eileen. Henry gaat met Judy en Marian naar een nachtclub en de manager vraagt aan Henry of hij de show wil leiden. Zonder hoge verwachtingen introduceert hij beide meisjes, maar hun show wordt toch een succes. De grote filmproducent J.R. wil Judy en Marian vervolgens een filmcontract aanbieden.