• 8.349.394 stemmen

Killer Eye: Halloween Haunt (2011)

Horror | 80 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Charles Band

Met onder meer: Erica Rhodes, Olivia Alexander, Chelsea Edmundson

IMDb beoordeling: 3,7 (379)

Plot Killer Eye: Halloween Haunt

"STARE into sheer HORROR!"

Jenna vraagt vier van haar knappe vriendinnen om haar te helpen een oud landhuis te veranderen in een Halloween-huis. De vriendinnen gaan echter liever elders feesten en er ontstaat een spanning tussen de dames. Maar dan bevrijden ze per ongeluk de perverse slechterik 'Killer Eye'. Hij zal alles op alles zetten om te krijgen wat hij wil...

avatar van Elineloves

Elineloves

'' Unless you got a monster dick: not interested. ''

Als tip gekregen van jeroentjuhhhhh, die dacht dat dit wel eens een film kon zijn die ik zou waarderen. En inderdaad, het klonk leuk, die ging op de 2-see-list. Zo gezegd, zo gedaan: Na een verschrikkelijke nacht en minder dan 3 uur slaap verrot in je bed liggen en 'Killer Eye' op je nuchtere maag kijken. Best te doen hoor.

Mooie chicks, leuke kills, een belachelijk verhaal.. Ja hoor, dat maakt me wel enigszins vrolijk op de vroege ochtend. Zo fout dat het weer heerlijk vermaak is. Ik loop ook altijd in een te kort rokje en een bh rond als mijn vriendinnen er zijn. Maargoed, het zijn aantrekkelijke dames, dus who cares? Vooral Giselle. Damn!

Rustige opbouw, de eerste 40 minuten gebeurde er eigenlijk niks, behalve een paar blote borsten en billen, veel lesbische seksuele spanning en wat naar gezoem van de Killer Eye. Maar na de eerste kill wordt het echt vermakelijke onzin. Best aardig in beeld gebracht en de tijdens de kills door blijft de seksuele spanning hangen en het blijft entertainend genoeg tot de laatste minuut.

Erg leuke onzin!

avatar van tal1b

tal1b

Elineloves schreef:

[i]'' Ik loop ook altijd in een te kort rokje en een bh rond als mijn vriendinnen er zijn. Maargoed, het zijn aantrekkelijke dames,

cool, vooral bij aantrekkelijke vriendinnen

avatar van brabusRUS

brabusRUS

Is dit een horror-komedie?

avatar van Corcicus

Corcicus

• 2080 berichten

brabusRUS schreef:

Is dit een horror-komedie?

Ja.

Vijf paar siliconentieten met een grote mond. Hoewel de film slechts 67 minuten duurt, lijkt het veel langer. Dat komt grotendeels door het gebrek aan actie, maar dat wil niet zeggen dat de dialogen van het vijftal minder hilarisch zijn. Dat de meiden de film grotendeels doorbrengen zonder meer aan dan hun ondergoed, doet deze prent ook geen slecht. Coole decoratie btw.

Gaat er mee door.

avatar van Noodless

Noodless

Elineloves schreef :

ja....waarom niet ? Maar je hebt gelijk betreft mooie meiden, vooral die Giselle dan. Al bleef ik wel wat op mijn honger zitten qua kills. Dat het een belachelijk verhaal is weet je op voorhand, dus daar ga ik de film niet zo op af rekenen. Iets meer durf en pit had de film wat meer opgeleverd. Mooie Halloween decoraties over. Best gezellig.

avatar van joolstein

joolstein

Eigenlijk niets minder dan een recycling van de film The Killer Eye (1999) Een meisje nodigt haar vriendinnen uit om van haar huis een spookhuis te maken Na het genot van alcoholische drankjes en een paar dans-stapjes die erotisch zijn bedoeld gaan ze naar een film kijken. De gehele film zien we dan ook grote gedeeltes van The Killer Eye uit 1999. Het moordende oog komt dus weer tot leven en het duurt niet lang voordat hij de meisjes om geile redenen begint te hypnotiseren. Blijkbaar is het oog niet handig want hij vermoord ze ook! Misschien dat Killer Eye: Halloween Haunt zelfs de betere film is dan het origineel want in deze film verliezen vier van de vijf dames de weinige kledingstukken die ze aan hadden. Alleen één brunette weet op een of andere vreemde manier de hele film door te komen zonder een naaktscène. Ik bedoel, het kon ook erger zijn, toch? Het oog ziet er gewoon te nep uit om serieus te nemen, en de paar sterfgevallen zijn mak maar aardig gedaan. Echter als het engste in de film de Halloween-decoratie zijn?! En wtf hoe dan? De film heeft meer special executive producer dan dat er actrice waren?