Grimm's Snow White (2012)

Fantasy

geregisseerd door Rachel Lee Goldenberg
met Jane March, Eliza Bennett en Jamie Thomas King

Wanneer een koning omgebracht wordt door woeste reptielen, neemt de koningin de leiding over het koninkrijk op zich. Ze probeert haar beeldschone stiefdochter Snow te vermoorden, maar deze weet te ontsnappen en vlucht het toverachtige bos in.

Geen hoogvlieger deze film, maar het is eens leuk om te bekijken.
Een adaptatie van het originele verhaal met hier en daar een wijziging en wat gewelddadiger, maar wel nog herkenbaar.

avatar van BlueJudaskiss
De versie van The Asylum!

avatar van BlueJudaskiss
Special effects waardeloos, personages en plot volkomen oninteressant. Toch zijn camerawerk en sets niet onaardig waardoor dit uitsteekt boven veel andere Asylum-producties.

Hoe vaak gaat Sneeuwwitje nog verfilmd worden?